i <3 my sneakers

Min blogg måste vara världens tråkigaste. Jag får aldrig några komentarer längre! Jag uppdaterar i alla fall för jag har tråkigt, så jag hoppas att någon läser i alla fall.

Idag har jag varit istan med min bajamaja och shoppat. Det blev skor finally, vita adidas-sneakers som jag velat ha typ hur länge som helst, en svart cardigan från gina tricot & en vit sjal från pepper. Sedan bar det av till café Zenit där vi satt och diskuterade livet över en kopp te / kaffe som vanligt :) . Mysig dag!

Imorgon ska jag på intervju för någon undersökning om skolan typ, verkar rätt okej, det är faktiskt ganska kul att svara på frågor haha. Dessutom får man en gratis biobiljett så det blir till att se twilight med Maja i helgen.

Eeehee.. nu ska jag kolla på supernatural & sen ska jag typ, sova?
Lämna gärna en komentar för det är ni rätt dåliga på!
haha. puss :*

Kommentarer
Postat av: Maja

Och klant-maja glömde sin väska och är nu allmänt utskämd -.-

2008-12-03 @ 09:02:44
URL: http://sugarcane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0