Julen närmar sig !

Idag har jag äntligen handlat julklappar! Sjukt skönt att få det gjort, det är alltid decembers största börda men nu har jag i alla fall inhandlat presenter till de viktigaste personerna. Resten får bli en annan dag, kanske hittar något i Spanien också? Vi får se.

Imorse blev det frukost på Zenit med Maja, ingen julfrukost dock för gröten var slut, uhuhu. Sedan drog vi hem till Majsan & spelade guitarrhero vilket jag suger hyfsat på. Men whatever det var kul ändå! Sedan julfika med tantisarna, hem och äta, stan & julklappshandel, låååångt telefonsamtal med Curre & slutligen hanging out with the girls ( Curre & Mikaela) en stund ^^.
Jag hade visst gjort mer än jag trodde, där ser man. Bloggen är bra ibland.

Nu ska jag i alla fall försöka
sova snart, vilket jag inte har gjort på tre nätter så det ska faktiskt bli riktigt skönt.
Sweet dreams :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0