Am I all alone? Is anybody out there hearing my song?

Godmorgon, jag vaknade klockan 11 imorse, duktigt va? Jag har änna fått in rätt dygnsrytm i Spanien. Nu är jag i alla fall hemma då, och det känns inte så kul. Jag är sjuk också , ännu mindre kul. Idag blir ett gnälligt inlägg det känner jag med en gång, and i've got my reasons för det är rätt mycket som har gått snett den senaste tiden.
Jag vet inte riktigt var jag ska börja, och om jag ska börja överhuvudtaget för ingen vill veta ändå, right?
Och som om det inte vore nog så är supernatural slut också! Hur ska jag överleva i vinter? Det finns bara ett svar på den frågan och det är väldigt enkelt - i won't.

Sååå.. vad gör jag nu? Sitter och lyssnar på EMD, haha! De är helt oki faktiskt, lite småtöntiga kanske men so? Och videon till "alone" är faktiskt riktigt bra, och inte alls mesig.


Nu känner jag mig som en liten 14-åring
eller något men Danny är faktiskt, måste vara
den snyggaste kändisen i Sverige.


Och han är lika snygg i verkligheten kan jag lova :)
___________________

Haha, nu ska jag äta frukost & sedan ska jag kanske packa upp resväskan om jag orkar. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0