Rush together

Första dagen på praktiken idag. Det gick ganska bra, jag är väl inte bäst på hundar, men det kommer väl :) . Det var sjukt hur många hundar personalen kunde rasta på en gång, bortåt 8-10 stycken i ett ända koppel. Själv tyckte jag det var besvärligt att ha två samtidigt, speciellt när den ena satte sig på marken och vägrade gå, och den andra slet och drog som en jag vet inte vad. Men jo det var kul anyway, luktar hund gör jag också, mysigt ;>.

Innan praktiken var jag på vallhalla (tadaa, kolla vem som är duktig!) med Mikaela och simmade, 1000 meter hann vi den här gången. Fattar inte hur jag lyckades gå upp halv sju när jag somnade runt halv fyra inatt, men på något sätt i alla fall. Jag var dum nog att lyckas somna när jag kom hem från praktiken så jag missade judon, bajs på det. Men men, man kan inte göra allt .

Ska träffa Mikaela och Curre en stund sen , vad vi hittar på återstår att se, men det regnar ute så jag antar att det slutar med att vi sitter och busringer som vanligt, så sjukt barnsliga är vi , x)

Men jo . så var det med det.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0