A little bit longer and i'll be fine

Hallå kära läsare ! (som typ inte existerar, men vafan jag låtsas det)

Jag fortsätter uppdatera för att jag tycker det är kul, inte för att jag tror att jag är världens mest intressanta människa som alla bara längtar efter att få läsa om.

Tja, vad har jag haft för mig den första veckan på det nya året nu då?
Jag var på bio med Maja och hennes pap häromdagen, rockenrolla såg vi, riktigt rolig film faktiskt, och sevärd. Sedan har jag ..well jag har inte gjort något annat än att vara med Majsan faktiskt. Vi har i alla fall sjungit singstar, spelat guitarr hero (som vi har totalfastnat på -.-), ritat på hennes whiteboardtavla, druckit te och varit på Zenit (& varit almännt lustiga, som alltid).  Igår satt vi hela kvällen och spelade spel & åt chips och lyssnade på fall out boys nya skiva, som är väldigt bra förövrigt. Nyår var också bra, med tomtebloss & hemgjorda drinkar och hela köret x)

Imorgon börjar skolan, eller ja praktik för min del, känns rätt kul. Har faktiskt saknat vovvarna massa. Hoppas på att få vara kvar till sommaren eller något, och inte behöva leta upp någon ny praktikplats, det känns både jobbigt och onödigt. Har ju ett ställe jag trivs utmärkt på så vafan, varför kan jag inte få fortsätta där? Well, vi får se hur det blir med det!

nej nu ska jag inte sitta här och svamla mer utan återgå till min yogurt & mitt kaffe.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0