Oh why do you wear sunglasses in the home, when the sun went out about an hour ago?

Godkväll gott folk!
Tja, nu sitter jag här som vilken vanlig kväll/natt som helst, och det är det väl också, men (!), just ikväll tänkte jag faktiskt lägga in ett litet inlägg här i bloggen! hoho .

Men jo, de senaste dagarna har spenderats med Maja, vi har varit på stan & shoppat lite, och hittat världens sötaste affär - kawaiishop - för er som bor i Göteborg eller runt omkring tycker jag absolut att ni borde göra ett besök, i alla fall om man gillar små söta smycken, löshår & liknande, hihi. Har inte adressen i huvudet, men de har en hemsida där det säkert står, och det ska ligga nära Vasaplatsen någonstans tror jag :)
Idag har vi (jag och maja alltså) käkat thaimat & spelat ett markoolio-spel som maja tydligen hade önskat sig i julklapp någon gång på 90-talet, pinsamma minnen det där. På kvällen blev vi extremt godissugna och begav oss ner till T-livs , och kidnappade en liten katt på vägen.

Tja.. mer spännande äventyr än sådär upplever inte Majsan & Maggan under en helg! Jag börjar fatta varför ingen läser min blogg X)

Men godnatt på er, nu ska jag försöka sova snart, skola imorgon ju!
Dröm sött , sakna blött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

din blogg är också snygg - gillar speciellt dina fina bilder! :)

2009-01-12 @ 20:57:31
URL: http://saaandralin.blogspot.com
Postat av: Maja

Majsan läser allt ;)

2009-01-13 @ 18:42:41
URL: http://sugarcane.blogg.se/
Postat av: forro

Skriiiiiiiiiiiiv:(:D<3

2009-02-04 @ 23:21:32
URL: http://forro.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0